Jeg skulle på studietur sidste år og derfor skulle to af os fra klassen, stå for at finde et trykkeri, der kunne lave tryk på sweatshirts, som vi alle skulle have med os og have på, på rejsen.
Jeg valgte ikke at melde mig som den, der skulle stå for at finde et trykkeri og bestille tøjet. Jeg ville ikke have noget imod at gøre det, men det har altid været de samme 2 personer i klassen, der har taget sig af de praktiske ting.
Der er som regel en del leveringstid på tryksager, men af en eller anden årsag meddelte det trykkeri vi havde valgt at bruge, at leveringstiden var forlænget med halvanden uge. Det var en kæmpe katastrofe, da det betød at vi ikke kunne nå at få vores sweatshirts, inden vi tog af sted på studietur.
Jeg følte ikke, at der var andet at gøre end at gribe sagen i egen hånd. Efter en del søgen fandt en et trykkeri, der godt kunne sætte sig ind i vores situation, og valgte derfor at give os lov til at springe kundekøen over, og tage sig af vores ordre først, så vi kunne nå at få vores trøjer inden vi tog af sted.
Hele klassen jublede over, hvad jeg havde formået at gøre for klassen, og bestemte sig for, udover det fælles tryk vi skulle have på vores sweatshirts, at skrive ”Hero” på min trøje. Men i mine øjne er vores trykkeri helten i historien!